۰
تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۵:۵۸

عراقچی: نقض آتش‌بس در یک جبهه، نقض آتش‌بس در تمام جبهه‌هاست

عراقچی: نقض آتش‌بس در یک جبهه، نقض آتش‌بس در تمام جبهه‌هاست
به گزارش پایگاه خبری رضوی به نقل از خبرگزاری مهر سید عباس عراقچی در فضای مجازی نوشت: برای توجه فوری، آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود.

وی افزود: نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزله نقض آن در تمامی جبهه‌ها است. ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود.
https://www.razavi.news/vdciv3azqt1arw2.cbct.html
razavi.news/vdciv3azqt1arw2.cbct.html
کد مطلب ۱۲۹۵۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما