۰
تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۰:۳۲

ثبت‌نام در سی‌امین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از ۹۱ هزار نفررشته گذشت

ثبت‌نام در سی‌امین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از ۹۱ هزار نفررشته گذشت

به گزارش پایگاه خبری رضوی، به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر جواد باقری با اعلام این خبر اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۴ هزار نفر از جامعه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی در بخشهای مختلف جشنواره سی ام قرآن و عترت ثبت نام کردند که از این تعداد سهم دانشجویان بالغ بر ۱۴ هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۳ هزار نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی و بالغ بر ۴۶ هزار نفر از کارکنان جامعه سلامت در این رویداد بزرگ قرآنی ثبت نام کردند که نشان از استقبال و مشارکت بالای کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار کرد: دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاههای علوم پزشکی در ۱۱ بخش و ۷۳ رشته در جشنواره ثبت نام کردند.

دکتر باقری با اشاره به اینکه امسال جشنواره متنوع، متقاوت و متحولی را تجربه خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در بخش آوایی تعداد ثبت نام کنندگان بالغ بر ۱۵ هزار نفر است و باتوجه به شرایط جنگ ۱۲ روزه، جنگ رمضان و تعطیلی دانشگاهها، مشارکت بالای جامعه دانشگاهی در این رویداد بزرگ قرآنی ستودنی است.

وی فرصت ثبت نام در بخش معارفی و آوایی را تا روز مسابقه عنوان کرد و گفت: جامعه دانشگاهی در دیگر بخشها نیز تا ۲۰ تیرماه زمان دارند تا در جشنواره ثبت نام کنند و سامانه تا پایان روز ۲۰ تیرماه برای ثبت نام عزیزان باز است و پیش بینی می شود مشارکت ثبت نام کنندگان تا ۷۰ هزار نفر برسد و به لحاظ نفر رشته نیز از مرز ۱۰۰ هزار نفر رشته انشالله عبور خواهیم کرد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در پایان یادآور شد: به لحاظ عددی و فراوانی دانشگاهها، تاکنون دانشگاههای اردبیل، شهد، شیراز، آبادان و اهواز به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام کنندگان در جشنواره سی ام را از آن خود کردند.

https://www.razavi.news/vdcft1dyvw6d0ta.igiw.html
razavi.news/vdcft1dyvw6d0ta.igiw.html
کد مطلب ۱۲۹۵۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما