۰
تاریخ انتشار
شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۴:۴۱

«درستایش آب » به موزه امام علی (ع) رسید

«درستایش آب » به موزه امام علی (ع) رسید

به گزارش پایگاه خبری رضوی به نقل از اداره کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ادامه برنامه کارگاه‌های هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان‌های کشور، با موضوع آب و ساخت عروسک‌های باران‌خواهی و مسکات‌های شگون‌آور، منتخبی از این عروسک‌ها با عنوان نمایشگاه «درستایش آب» در موزه امام علی به نمایش گذاشته خواهد شد.

بعد از همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد و معاونت آب و آبفای وزارت نیرو، همزمان با گشایش این نمایشگاه، تفاهم نامه ای میان این دو معاونت امضا خواهد شد.

این عروسکها و مکانها از استانهایی مانند؛ اردبیل، کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس،کرمان، مرکزی، کردستان،لرستان و تهران برای نمایشگاه انتخاب شده است.

«درستایش آب » به موزه امام علی (ع) رسید

رضا خاکساری طراح گرافیک، پوستر این رویداد را طراحی کرده است. نمایشگاه در ستایش آب روز دوشنبه ١١ خرداد تا ٣١ خرداد در موزه هنرهای دینی امام علی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

https://www.razavi.news/vdcayon6u49num1.k5k4.html
razavi.news/vdcayon6u49num1.k5k4.html
کد مطلب ۱۲۹۵۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما