۰
تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۱:۰۷

آغاز موج تشرف زائران عتبات عالیات در دهه ولایت

آغاز موج تشرف زائران عتبات عالیات در دهه ولایت

به گزارش پایگاه خبری رضوی، حجت‌الاسلام مهدی شجاع از آغاز موج اعزام زائران عتبات عالیات به‌مناسبت ایام گرانقدر دهه ولایت خبر داد و اظهار کرد: اگرچه فرآیند اعزام کاروان‌ها بی‌وقفه در جریان بود، اما با فرارسیدن دهه ولایت و ایام منتج به عیدسعید غدیر، کاروان‌های تشرف به عتبات عالیات و به‌خصوص نجف اشرف دوباره با استقبال پرشور مردم مواجه شده‌اند. در شرایط کنونی، کاروان‌های زیارتی با حداکثر ظرفیت خود فعال هستند و فرآیند نام‌نویسی، آماده‌سازی، اعزام و بازگشت این کاروان‌ها طبق برنامه‌ریزی دقیق در جریان است.

وی افزود: با وجود حاکمیت شرایط خاص جنگی بر کشور و اقتضائات امنیتی خاصی که به‌خصوص در پایانه‌های مرزی وجود دارد، بازهم شرایطی از سوی سازمان حج و زیارت فراهم شده تا دلدادگان اهل‌بیت (ع) در این ایام پرفیض بتوانند خود را به بارگاه قدسی ائمه اطهار برسانند. بر همین اساس تأکید داریم که مردم نگران نباشند و همه پایانه‌های مشترک در مرز ایران و عراق دراختیار کاروان‌های زیارتی خواهند بود.

به گفته مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی، کلیه هم‌استانی‌های گرامی که قصد تشرف به اعتاب مقدسه را دارند، می‌تواند با مراجعه به سایت رسمی سازمان حج و زیارت به نشانی www.haj.ir ثبت‌نام کرده و از خدمات سازمان بهره‌مند شوند.

منبع: شهرآرا 

https://www.razavi.news/vdcgqy9qqak9xn4.rpra.html
razavi.news/vdcgqy9qqak9xn4.rpra.html
کد مطلب ۱۲۹۵۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما