۰
تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۵:۳۱
سردار رادان در مرز مهران:

زائران فقط از مرز مهران برای خروج از کشور استفاده نکنند

زائران فقط از مرز مهران برای خروج از کشور استفاده نکنند
به گزارش پایگاه خبری رضوی، سردار احمدرضا رادان امروز چهارشنبه ۸ مرداد، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و مرز زرباطیه عراق و استقبال از وزیر کشور عراق، اظهار کرد: امروز در خدمت «عبدالامیر الشمری» وزیر کشور عراق بودیم تا آخرین هماهنگی‌های مرزی به‌منظور تسهیل در عبور و حرکت زائران اربعینی انجام شود.
 
وی با اشاره به اینکه کلیه مرزها آمادگی پذیرش زائران را دارند، اضافه کرد: از زائران انتظار داریم در مرحله اول از همه مرزها برای خروج از کشور استفاده کنند و صرفا مرز مهران را انتخاب نکنند.
 
این مقام انتظامی کشور با تأکید بر ضرورت توزیع زمان سفر توسط زائران، اظهار کرد: از زائران حسینی (ع) می‌خواهیم تا به منظور ارائه خدمات توسط موکب‌داران در داخل کشور عراق ، زمان سفر خود را مدیریت کنند و سفر خود را به روز های آخر موکول نکنند.
 
فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی از مقامات کشور جمهوری عراق در راستای هماهنگی و هم افزایی در ارائه خدمات به زائران حسینی، گفت: امیدواریم که سفری ایمن، ارزان و راحت را برای زائران حسینی رقم بزنیم.
https://www.razavi.news/vdcjaieviuqe88z.fsfu.html
razavi.news/vdcjaieviuqe88z.fsfu.html
کد مطلب ۱۲۵۲۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما